Tuesday, March 23, 2010

Leman oh Leman..

Leman sedang di dalam perjalanan menaiki keretapi, duduk bersebelahan dengan seorang pakcik. Leman bertanya kepada pakcik,

Leman : Pakcik, sekrang pukul berapa?
Pakcik diam ja, tak jawab..Leman tnya sekali lagi..
Leman : Pakcik, owh pakcik, sekarang pukul berapa?
Pakcik buat donno ja, Leman still tak putus asa..
Leman : Pakcik sekarang pukul berapa?
Pakcik tue buat bisu, Leman dah angin skit, tnya skali lagi dengan nada tinggi
Leman : Pakcik, pukul berapa sekarang nie??!
Pakcik pun usha Leman dengan tajam, dan menjawab
Pakcik : Aku xnak jawab soalan ko tu! Pasal kalau aku jawab, kita akan berkenalan. Pastu kita borak2 dan jadi akrab. Kat stesyen keretapi tu, isteri aku tngah tunggu. Nanti terpaksa plak aku kenalkan kt isteri aku yg peramah sesangat tue. Comfirm la isteri aku ajak ko pegi rumah. Kat rumah plak, anak dara aku smua cun2 macam Nasha Aziz! Bila ko dtg rumah, ko mesti nk berkenalan ngan anak2 aku. Pastu bercinta. Bila dah bercinta, nk kawen plak! Masalahnya skarang, aku xnak terima menantu yang JAM TANGAN PON TAK MAMPU NK BELI!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...