Monday, May 3, 2010

Suka Ria

Ok..kat sini NSA ada satu story..story ni NSA ciplak masa tngah blogwalking kt blog kawan2..neway credit to Syaidatul Azmeera

Cerite ni pasal 1 couple di sebuah kampung.. setiap malam, si bf akan datang lepak kat rumah si gf. tapi dengan sempoi je pakai kain pelekat. almaklumla, orang kampung (xtahula kalau orang kampung sekarang). satu malam, semase menghantar si bf ke luar rumah ( bf die da nak balek)..


gf : abang, laen kali datang pakaila seluar..
bf : kenapa?
gf : xsopanla depan mak abah pakai kaen pelekat je
bf : haa.. yela. laen kali abang pakai seluar

kemudian, si bf membeli kaen untuk dibuat seluar panjang lalu dihantar ke kedai untuk dijahit. keesokan harinye, bf datang lagi ke kedai tersebut untuk mengambil seluar yg da siap dijahit.

bf : terime kasih ye kak
tukang jahit : sama2. ni kaen lebihannye.. ade 1/2 meter lagi. bawa balek
bf : oh, oke2.

malam tu, si bf hendak ke rumah gf nye lagi. kali ni die datang berseluar panjang. tapi, die menyarungkan kaen pelekat di luar kerana nak buat surprise untuk gf nye. dalam perjalanan, bf singgah kat petronas jap nak g toilet. akibat tak biase pakai seluar, die menanggalkan seluarnye. malangnye, disebabkan terkejar-kejar, die terlupe untuk menyarungkan seluarnye terlebih dahulu dan terus ke rumah gf nye dengan berkaen pelekat.

gf : eh abang! kn sy da cakap jgn pakai kaen pelekat lagi.
bf : (tersenyum lebar lalu mengangkat kaen pelekatnye) abang da beli seluar panjang da..
gf : wahhh! panjangnyeee bang!
bf : memangla, ade lagi 1/2 meter kat rumah.
P/S : Sekadar suka ria

1 comment:

xoche said...

lucah
hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...