Wednesday, May 5, 2010

AIDS Aware

Bila sebut ja.."Eh, orang tue ada AIDS la.."..reaction orang ramai akan jadi tak tentu arah..something like,

  
But..everyone yang buat reaction pelik2 ni..penah tak terfikir positif untuk menerima pesakit AIDS dan dalam masa yang sama, berganding bahu untuk perlahankan gejala Aids..Sebagai contoh, just tangkap gambar dengan mesej untuk hentikan AIDS mcam kat bawah ni...

 


Then, submit la gmbr ni kat website http://aidsaware.ruumz.com/  Semudah ABC kan..mesej2 mcm nie pon dah cukup berguna untuk kita berkempen..kempen AIDSAware nie sngat penting untuk kita semua supaya lepas nie tak da lagi yang buat reaction pelik2 bila terjumpa dengan pesakit2 AIDS..But yang seronoknya, gambar yang bermesej ini adalah satu contest yang Ruumz adakan untuk bulan ni tou..So jgn terlambat untuk submit..tarikh tutup adalah pada 31 Mei 2010..

Do you believe? Hampir 13,00 rakyat Malaysia telah meninggal dunia kerana AIDS/HIV..Info ni pon NSA dapat dari Ruumz. Jadi jom kita sama2 perlahankan gejala AIDS di dunia..Bagus jugak ada program yang Project Alpha anjurkan tiap2 minggu nie..ada juga kesedaran orang ramai mengenai AIDS..

Apa pon, jom tengok video Project Alpha untuk Seasons 2..Episod 15 hingga 17..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...