Tuesday, June 1, 2010

Dilemma Crocs

Ewah..ewah..lamanya NSA cuti..melampau betul..kesian follower2..apa pon..sori la..NSA bz skit..bru tamat student life..wah syok2..tapi one day akan sambung balik la..InsyaAllah..but..sila rujuk kembali to d title..
CROCS DILEMMA..mmhh..sekarang nie kan kt FB dah penuh org buat group n blablablabla..xperlu  kot untuk NSA letak link group2 yang menentang CROCS..kononnya kan, logo CROCS tue ada lambang 4JJI..ok kt sini NSA nk share an article yg NSA jumpa ok..

ORIGINAL

CETAK ROMPAK

Let us see..compare between logo original dan cetak rompak..tngok yang original xnmpak Kalimah Allah kan..so what..tolong positifkan dan set mind yang baik2..based on niat kita pkai tue..Crocs yang tak original mmg nmpk mcm ada Kalimah Allah..so beli lah yang original kan..if rasa tak mampu, tak perlu la pakai crocs kan kan kan..kalau nk pkai juga design mcm tue..beli la Asadi ka..Bata ka (ok, Bata ada ka???whatever..) kt sini NSA ada tips untuk detect mna ori, mna tak ori..ni pon NSA jumpa dri page Roroki...tq ae..hehehe..

1. mulut buaya cetak rompak ternganga dan mulut yg ori ni tak terbuka sangat.
2. anak mata buaya cetak rompak tengok tengah padahal yang ori tengok ke bawah
3. walaupun lucu nak cakap, yang cetak rompak ada lubang hidung besarrr punya dan yang ori ada lubang hidung kecikkk ja..

So, fikirlah sebaik yang mungkin..jangan la suka2 hati nk boikit Crocs..it doesnt mean NSA nie duta Crocs..hehe..tapi tak baik la kita buat mcm tu..so..tngok ni..tngokkkkk...NSA jumpa..lawak jugak la bila baca..


Renung-renungkan dan Selamat Beramal... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...