Saturday, June 19, 2010

Bajet HOT

Ok..just straight to the point..td NSA jalan2 dekat FB kawan kepada kawan kepada kawan kepada kawan..then terjumpa la sorang minah ni..budak ni dulu junior masa NSA study..memang ramai anti dia la sbb bajet hot..tapi kan..bukan kt koleJ ja bajet hot..rupa-rupanya dlm FB pun bajet hot..bukannya NSA nak kata kat budak tue..ramaiiiiiiii lagi perempuan2 kt FB yang buat bajet hot ni..setakat ni, dalam kalangan lelaki, NSA tak pernah la tngok lagi yang buat perangai nie..perangai yang NSA maksudkan nie kan..huh~

"SNAP PICTURE, DENGAN POSITION BAJET COMEL HABEH..UPLOAD DLM FB PASTU TAG KAT RAMAI ORANG"

Masalahnya disini, manusia-manusia yang di'tag'kan gmbar tue..mostly adalah lelaki..hallo, kamu tue comel sngat ka..kalau NSA la..gila tebal muka dok buat prangai cam tue..if tag kat kawan2 or orang yang bersangkut paut dengan gambar tue ok la jugak..ni....bluekkkk~nk bajet hot bleh..bleh blah la..

Contoh :

Tengok2..brapa orang yang kena tag..hadoih..baik buat poster besar2..then lekat kat bill board tepi jalan ja..so semua orang bawa kereta motor lori kapal terbang basikal beca bleh tengok gambar BESAR yang COMEL SANGAT tue..

Kepada si perempuan2 yang suka buat perangai cam nie..sudah2 lah..buat malu kaum hawa ja..sebab tue lelaki suka cakap perempuan suka gedik! marilah sama-samakan kita berganding bahu untuk mengurangkan gelaja ini.. peace.. :)

-THE END-

8 comments:

♥xaturen♥ said...

banyak lelaki, walaupun bertahun tp masih belum kenal psgn nya, ngape ye?

efa fairuz said...

gejala la cik kak :p

Cmyow said...

ini ka kot?hot-hot taik ayam saja tengok

Cmyow said...

ini ka kot?hot-hot taik ayam saja tengok

Wawan3y. said...

choit. cm cilakak jep. aku Pun nk buat jugak, pastuh hang org ptama aku nk tag k.HAHAHAHAHA

Fynn said...

haha.i still dont get it.
kenapa perlu tag org lain?lol

tandzdress said...

dia rasa dia cantik..tu la bahay ad riak dlm hati

tandzdress said...

dia rasa dia cantik..tu la bahay ad riak dlm hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...